سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

عکس رمانتیک دونفره | 10 عکس زیبای رمانتیک و عاشقانه

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ق.ظ

عکس رمانتیک دونفره

عکس رمانتیک دونفره

در این مطلب از سایت جسارت عکس رمانتیک دونفره را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

عکس رمانتیک دونفره

عکس رمانتیک

تو نخواهی آمد، اما:

مثل یک کبوترِ چاهی

با هر صدای پایی از خواب می‌پرد

مردی که از هراسِ بیداری

سال‌هاستْ مُرده است.

عکس رمانتیک دونفره

عکس رمانتیک دونفره عاشقانه

من از دوری دستانت پر می گیرم تا تو

از تو می میرم تا خدا

از خدا می رسم تا تو

از تو می نویسم تا دوری یک دست

من در این چرخه عاشق نامیده می شوم یا تو ؟

عکس رمانتیک دونفره

گاهی از تو گفتن

با این همه واژه ی منتظر کار سختی می شود بانو!

انگار همه ی کلمات کمین کرده اند

که بعد از نام عزیزت بیایند …

گاهی تا به تو فکر می کنم،

سرم پر می شود از

همهمه ی واژه هایی که

به جنگ بر می خیزند….

عکس رمانتیک دونفره

عکس عاشقانه

خیــابان ِزیر پنـجره

از بوسه های ما

به شور افتاد

گنجشک ها

سیم های لخت برق را

تصاحب کردند

و عشق یادگاری نوشت

بر تن بارانی شهر

وکوچه های رازدار

تکثیر شدند

عکس رمانتیک دونفره

عکس رمانتیک دونفره جدید

از وقتی عشق به من آموختی

از روزی که شعر بر لبانم ریختی

رنگ نقش هایم

سیاهی کاغذ هایم

همه از آن توست

تو راه را بر همه ی سوژه های عالم بسته ای !

طعم لبانم از بوسه هایت که نه

از وسوسه ی نفس هایت که نه

تنها از خود توست !

عکس رمانتیک دونفره

بانو!

تو که نیستی

من حتی راه واژه ها را گم می کنم،

بی رویایت ،

احساس گم شده ای را دارم،

در جزیره ای میان اقیانوس آرام …

عکس رمانتیک دونفره

عکس عاشقانه کارتونی

دیروز با مُرده‌گانْ زنده‌گی کردیم

امروز به فاتحه‌ی‌شان می‌رویم

فردا، به دیدارشان.

انگار همه‌ی‌مان

فرزندانِ سِقط‌شده‌ی حوّاییم!

عکس رمانتیک دونفره

عکس های رمانتیک و احساسی

شعرهایم را قایق ساختم

تا اقیانوس نگاه تو را در نوردم

دیگر نگو چرا نه منی مانده نه شعری نه زورقی

چشم اگر برداری

من جایی همین نزدیکی ها

به گل نشسته ام !

عکس رمانتیک دونفره

  • علی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی