سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

سایت تفریحی آموزشی دکتر علی مرادی نیا

Sevilla

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۴۳ ق.ظ

گرانادا شهری با تاریخ طولانی که قدمت جاذبه های تاریخی اش به هزاران سال قبل برمی گردد. در گوشه گوشه شهر آثاری از موروهای مسلمان را می بینید که روزگاری در این شهر حکومت می کردند و حتی هنوز هم می شود ردپایی از فرهنگ آن ها را در اینجا پیدا کرد.

جاذبه هایی که باید در شهر گراندا بازدید کنید:

کلیسای جامع گرانادا، کاخ الحمراء، عبادتگاه سن جرونیمو، باغ های کارمن دلوس مارتیرز، ژنرالیف تا جنّه العریف، کاخ چارلز پنجم

شهر گرندا


شهر مالاگا | Malaga

مالاگا شهری تاریخی و زیبا در کشور اسپانیا است که تنها ۳۹۵ کیلومتر وسعت دارد. این شهر با توجه به مساحت نسبتا کمی که دارد اما دنیایی از شگفتی ها و بناهای اسرارآمیزی است که گردشگران را مجاب به سفر به این شهر جذاب می کند. این شهر بندرگاهی بسیار کهن در منطقه ی مدیترانه است که در قرن هشتم پیش از میلاد مسیح نیز پایه گذاری شد.

برای اقامت در شهر مالاگا باید بگیم که خیالتان بابت همه چیز راحت باشد چرا که در این شهر می توانید هتل های ارزان قیمت و همینطور باکیفیت را پیدا کنید. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از جاذبه های تاریخی که در این شهر وجود دارد به سمت آن گسیل می شود و همین خود دلیلی است که خیالتان بابت امکانات رفاهی در هتل های این شهر راحت باشد.

در سفر به مالاگا بازدید از جاذبه های زیر را فراموش نکنید:

باغ های گیاه شناسی، کلیسای جامع مالاگا، کلیسای بانوی پیروزی ما، مرکز هنر معاصر

شهر مالاگا


دهکده کوهستانی جبل الطارق | Gibraltar

خوب در ادامه سفر به جنوب اسپانیا منطقه ی دیگری هم به نام جبل الطارق وجود دارد که برای ماجراجویان منطقه ای بسیار جذاب محسوب می شود. دهکده ای که در سواحل جنوبی اسپانیا قرار دارد. کوه طارق در بخش ساحلی خود به تنگه جبل ‌طارق متصل است، این تنگه دریای مدیترانه را به اقیانوس اطلس وصل می ‌کند و در دو سوی آن مراکش و اسپانیا قرار دارند.

در دهکده ی کوهستان جبل الطارق جاذبه های زیر را فراموش نکنید:

صخره جبل الطارق، غار سنت مایکل، خلیج کاتالان، بازدید از محل اتصال به اروپا، کلیسای اسکاتلند

شهر جبل الطارق


شهر سویلا | Sevilla

سویل یا سویا چهارمین شهر بزرگ کشور اسپانیا است و می توان آن را مهد هنر و فرهنگ این کشور محسوب کرد. جاذبه های تاریخی و معماری های بی نظیری در این شهر وجود دارد و در پیچ و خم خیابان های این شهر می توانید از انواع مراکز فرهنگی و کلیساهای مشهور جهان دیدن فرمایید و لذت کافی را از سفرتان به این شهر اسپانیایی لذت ببرید.

توجه داشته باشید که برای اقامت در این شهر دستتان برای انتخاب هتل ها و هاستل های زیادی باز است.

جاذبه های دیدنی در شهر سویل اسپانیا:

کلیسای جامع سویل، پلازا د اسپانا، باریو سانتا کروز، برج تور گیرالدا، متروپل پارازول


  • علی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی